1.

غنی‌سازی تجارب زبانی کودکان پیش دبستانی با تبار اقتصادی-اجتماعی پایین از طریق داستان‌خوانی مشارکتی

صفحه 1-32
نیره زمانی؛ سعید حسن زاده؛ محسن شکوهی یکتا

2.

تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان

صفحه 33-54
منصوره مقتدایی؛ سالار فرامرزی؛ امیر قمرانی؛ احمد عابدی

3.

تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود

صفحه 55-96
علی شریفی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ نور علی فرخی

4.

رابطه ابرازگری هیجان با سازگاری و دلزدگی زناشویی و مقایسه آن میان زوج های نابینا و بینا

صفحه 97-116
ایوب ناعمی؛ علیرضا محمدی آریا

5.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم رفتاری هیجان

صفحه 117-142
محمد عاشوری؛ سوگند قاسم زاده؛ فرزانه صفرپور

6.

تاثیر برنامه خانواده‌محور مبتنی بر بازی‌های شناختی بر حافظه کاری و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی

صفحه 143-168
لیلا کاشانی وحید؛ سمیرا وکیلی؛ حوریه بخشی تکانلو

7.

بررسی جامعه‌شناختی وضعیت طرد اجتماعی کم توانان جسمی

صفحه 169-188
ندا خداکرمیان؛ محسن نیازی؛ الهام شفائی

8.

مقایسۀ وضعیت خستگی از دلسوزی در آموزگاران مدارس آموزش ویژه شهر همدان براساس سن، جنسیت و تحصیلات

صفحه 189-206
خسرو رشید؛ لیلا علی بلندی؛ احمد بیات

9.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر رابطه والد-فرزندی، استرس والدگری و سخت‌رویی مادران دارای فرزند با اختلال کم توجهی/بیش‌فعالی

صفحه 207-230
زهره ولیئی؛ احمد امانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login