1.

تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان

صفحه 1-22
فریبا عسکریان؛ افشار جعفری

2.

تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد

صفحه 23-46
انیس منیعی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد

3.

تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره

صفحه 47-74
مهرداد محرم زاده؛ فرهاد فتحی؛ محمد سیوان نوری

4.

مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران

صفحه 75-100
ناهید اتقیا؛ لیلا زکی زاده

5.

بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر)

صفحه 101-130
سید مسلم علوی؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ ابوالقاسم ابراهیمی

6.

تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال

حسین اکبری یزدی؛ سجاد نعمت زاده


login