1.

تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان

صفحه 1-22
فریبا عسکریان؛ افشار جعفری

2.

تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد

صفحه 23-46
انیس منیعی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد

3.

تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره

صفحه 47-74
مهرداد محرم زاده؛ فرهاد فتحی؛ محمد سیوان نوری

4.

مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران

صفحه 75-100
ناهید اتقیا؛ لیلا زکی زاده

5.

بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر)

صفحه 101-130
سید مسلم علوی؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ ابوالقاسم ابراهیمی

6.

تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال

حسین اکبری یزدی؛ سجاد نعمت زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login