1.

شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت

صفحه 9-42
محمد حسین قورچانی خوزانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

2.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)

صفحه 43-72
باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ الله یار بیگی فیروزی؛ جاوید نوری نژاد

3.

بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی شهروندان؛ مورد مطالعه: مشارکت قوم ترکمن در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری

صفحه 73-112
غلامرضا خواجه سروی؛ محمدباقر خرمشاد؛ عباسعلی رهبر؛ سیدزکریا محمودی رجا

4.

دست‌‌کاری نمادها در فرصت سیاسی انتخابات: تحلیل کنش‌های قوم‌گرایانه نمایندگان ارومیه و تبریز در دوره دهم مجلس شورای اسلامی

صفحه 113-140
فائز دین پرست؛ سامره پاریاب

5.

نقش های ملی و سیاست خارجی ایران: تحلیل کمی مصاحبه ها و سخنرانی های شهید بهشتی

صفحه 141-172
علی باقری دولت ابادی؛ سارا رضائی

6.

تحلیل تاثیر سازه شخصی محمود احمدی نژاد بر قالب‏ بندی و الگوی تصمیم‏ گیری پرونده هسته‏ ای درچارچوب تئوری جورج کِلی

صفحه 173-204
سعید وثوقی؛ حمید احمدی نژاد

7.

جامعه‌شناسی تاریخی قرارداد اجتماعی در جهان عرب

صفحه 205-233
مهدی زیبائی

8.

سیاست خارجی لیبی در دوران قذافی: از مقابله ‎ جویی تا مشارکت جویی داوطلبانه با غرب

صفحه 235-266
مجید عباسی

9.

اصول راهبردی سیاست‌گذاری مواجهه با کرونا به مثابه مسأله بدخیم سیاستی

صفحه 267-303
مرضیه سادات الوند؛ ابوالفضل قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login