دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,864
تعداد مقالات14,914
تعداد مشاهده مقاله32,760,499
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,255,738

1.

شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت

صفحه 9-42
محمد حسین قورچانی خوزانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

2.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رأی‌دهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رأی‌گیری در شهرستان تهران)

صفحه 43-72
باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ الله یار بیگی فیروزی؛ جاوید نوری نژاد

3.

بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی شهروندان؛ مورد مطالعه: مشارکت قوم ترکمن در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری

صفحه 73-112
غلامرضا خواجه سروی؛ محمدباقر خرمشاد؛ عباسعلی رهبر؛ سیدزکریا محمودی رجا

4.

دست‌‌کاری نمادها در فرصت سیاسی انتخابات: تحلیل کنش‌های قوم‌گرایانه نمایندگان ارومیه و تبریز در دوره دهم مجلس شورای اسلامی

صفحه 113-140
فائز دین پرست؛ سامره پاریاب

5.

نقش های ملی و سیاست خارجی ایران: تحلیل کمی مصاحبه ها و سخنرانی های شهید بهشتی

صفحه 141-172
علی باقری دولت ابادی؛ سارا رضائی

6.

تحلیل تاثیر سازه شخصی محمود احمدی نژاد بر قالب‏ بندی و الگوی تصمیم‏ گیری پرونده هسته‏ ای درچارچوب تئوری جورج کِلی

صفحه 173-204
سعید وثوقی؛ حمید احمدی نژاد

7.

جامعه‌شناسی تاریخی قرارداد اجتماعی در جهان عرب

صفحه 205-233
مهدی زیبائی

8.

سیاست خارجی لیبی در دوران قذافی: از مقابله ‎ جویی تا مشارکت جویی داوطلبانه با غرب

صفحه 235-266
مجید عباسی

9.

اصول راهبردی سیاست‌گذاری مواجهه با کرونا به مثابه مسأله بدخیم سیاستی

صفحه 267-303
مرضیه سادات الوند؛ ابوالفضل قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login