- امینی، سعیده، (1394)، «بررسی جغرافیای الگوی رأیدهی در ایران (با تأکید بر انتخابات دوره هفتم تا یازدهم ریاست جمهوری)»، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، دوره 4، شماره 17.
- ترابی، یوسف؛ پیروزفر، مهدی؛ راجی، محمدهادی، (1397)، «بازاریابی سیاسی کنش پایهای مطالعه موردی فعالیتهای ترکیه در آسیای مرکزی و قفقاز (دوره حاکمیت حزب عدالت و توسعه)»، فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام، دوره 8، شماره 1.
- حاجیپور، بهمن؛ حسینی، سید محمود؛ زارع، ساسان، (1395)، «طراحی الگوی بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی»، چشمانداز مدیریت دولتی، دوره 7، شماره 27.
- حسینی، مجید؛ بیداللهخانی، مجید، (1393)، «برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی»، فصلنامه سیاست، دوره 45، شماره 4.
- حکیم آرا، محمد علی، (1394)، «الگوی روانشناختی استدلالهای رأیدهندگان در انتخابات سیاسی بر پایه مفهوم درگیری»، فصلنامه مطالعات روانشناسی بالینی، سال 6، شماره 21.
- خداداحسینی، سید حمید؛ کرباسفروشها، مریم؛ آقایی، محمد، (1397)، «تأثیر آمیختههای بازاریابی سیاسی بر نیت رأیدهندگان مبتنی بر ویژگیهای جمعیتشناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران»، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست، دوره 7، شماره 26.
- خیری، بهرام؛ قاسمی، بهروز؛ میرابی، وحیدرضا؛ قلیپور، رضا، (1390)، «بررسی تأثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رأیدهندگان»، نشریه مدیریت بازاریابی، دوره 6، شماره 12.
- رادمرد، محمد؛ حقگو، جواد، (1399)، «بسترهای فروپاشی گفتمان کهن سلطنت (مطالعه موردی ناکارآمدی دو وقته عدالت و آزادی)، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست، دوره 9، شماره 32.
- رحیمی کلور، حسین؛ کاظمی، زهرا؛ بیگی فیروزی، اللهیار، (1399)، «تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند»، فصلنامه مطالعات رفتار مصرفکننده، دوره 7، شماره 1.
- عبادی، جعفر، چشمی، علی، (1391)، «چارچوبی تلفیقی برای تحلیل تشکیل احزاب سیاسی به روش اقتصاد هزینه مبادله»، مجله تحقیقات اقتصادی، دوره 48، شماره 1.
- عسگرنژاد نوری، باقر؛ ابراهیمپور، حبیب؛ فیضی، محمد، (1396)، «تأثیر نامگذاری تجاری داخلی بر نگرشهای حمایتی نام تجاری، رضایت شغلی و قصد ماندن کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی»، مجله پژوهشهای مدیریت عمومی، سال 10، شماره 37.
- عسگرنژاد نوری، باقر؛ صائبنیا، سمیه؛ محمدی سلطانآباد، رقیه، (1398)، «عوامل تعیین کننده و پیامدهای کلیدی تواناییهای بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری»، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، سال 9، شماره 3.
References
- Alkhawaldeh, A, & M.Salleh, S, & M. Bin Halim, F, (2015), “The Role of CBBE in Building Loyalty To Political Brand: A Proposed Framework”, Australian Journal of Basic and Applied Sciences, Vol. 9, No. 35.
- Alkhawaldeh, A, & M.Salleh, S, & M. Bin Halim, F, (2016), “Brand Eguity and Brand Loyalty: New Perspective”, International Review of Management and Marketing, Vol. 6, No. 4.
- Armannsdottir, G, & Carnell, S, & Pich, C, (2019), “Exploring Personal Political Brands of Iceland’s Parliamentarians”, Journal of Political Marketing, Vol. 19, No. 1-2.
- Arofah, K, & Nugrahajati, S, (2014), “Political Marketing Conducted by Legislative Candidates in Indonesia: Study of Public Transportation as Transit Media in Medan on Presidential Election 2014”, The International Conference on Communication and Media 2014 (i-COME’14), 18-20 October 2014, Langkawi, MALAYSIA.
- Bowler, S; McElroy, G; Muller, S, (2020), “Voter Preferences and Party Loyalty under Cumulative Voting: Political Behavior after Electoral Reform in Bremen and Hamburg”, Electoral Studies, Vol. 51, PP.93-102. Doi: https://doi.org/10.1016/j.electstud.2017.10.001.
- Chatzipanagiotou, K, & Veloutsou, C, & Christodoulides, G, (2016), “Decoding the Complexity of the Consumer-based Brand Eguity Process”, Journal of Business Research, Vol. 69, No. 11.
- Falkowski, A, & Jablonska, M, (2019), “Moderators and Mediators of Framing Effects in Political Marketing: Implications for Political Brand Management”, Journal of Political Marketing, Vol. 19, No. 1-2.
- Hazee, S, & Van Vaerenbrgh, Y, & Armirotto, V, (2017), “Co-Creating Service Recovery After Service Faliure: The Role of Brand Eguity”, Journal of Business Research, Vol. 74, Doi: https:// doi. org/ 10. 1016/ j.jbusres.2017.01.014.
- Hughes A, & Dann S, (2005), “Qualitative Case Analysis of the
com Website”, Australian and New Zealand Marketing Academy Conference University of Western Australia, 5th to 7th December 2005.
- Hulland, J, (1999), “Use of Partial Least Squares (PLS) in Strategic Management Research: A Review of Four Recent Studies”, Strategic Management Journal, Vol. 20, No. 2.
- Kruikemeier, S, Carolien Boerman, S, (2016), “Consumer Responses to Promoted Tweets Sent by Brands and Political Parties”, Journal Computers in Human Behavior, Vol. 65, No. 20.
- Lappie J, Marschall M, (2018), “Place and Participation in Local Elections”, Journal of Political Geography, Vol. 64, Doi: https:// doi. org/10.1016/j.polgeo.2018.02.003.
- Marland, A., & Wanger, A, (2019), “Scripted Messengers: How Party Discipline and Branding Turn Election Candidates and Legislators into Brand Ambassadors”, Journal of Political Marketing, Vol. 19, No. 1-2.
- McAllister L, Muller D, (2018), “Early Voting, Election Campaigning and Party Advantage in Australia”, Journal of Electoral Studies, Vol. 52, Doi: https:// doi. org/ 10.1016/ j.electstud. 2018.02.003.
- O’Cass, A, (2001), “Political Marketing ‐ An Investigation of the Political Marketing Concept and Political Market Orientation in Australian Politics”, European Journal of Marketing, Vol. 35, No. 10.
- Osuagwu, L, (2008), “Political Marketing: Conceptualisation, Dimensions and Research Agenda”, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 26, No. 7.
- Otjes, Simon; Willumsen, David M, (2019), “How Does Turnover Affect Turnout? Government Alternation and Voter Participation in Parliamentary Democracies”, Electoral Studies, Vol. 59, Issue. 3, ‘Available on: Doi: https://doi.org/10.1016/j.electstud.2019.02.008.
- Rivard, S, & Huff, S. L, (1988), “Factors of Success for eEnd-user Computing”, Communications of the ACM, Vol. 31, No. 5.
- Stiers, D, & Francois, J, & Blais, A, (2018), “What MAKES People Believe that Their Party Won the Election?”, Electoral Studies, Vol. 55, Available on: Doi: https:// doi. org/ 10.1016/ j.electstud. 2018.07.002.
- Susila, I, & Dean, D, & Raja, N, & Agus, A, & Wajdi, F, (2019), “Symbolic Political Communication, and Trust: A Young Voters’ Perspective of the Indonesian Presidential Election”, Journal of Political Marketing, Vol. 19, No: 1-2.
- Werner, A, (2019), What Voters Want from their Parties: Testing the Promise-keeping Assumption, Electoral Studies, 57, Available on: https:// doi. org/ 10. 1016/j. electstud. 2018.12.006.
|