1.

شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی

صفحه 1-30
محمدحسین خطیر؛ مسعود حقیقی

2.

تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته)

صفحه 31-61
محمدنقی اکبری؛ حمید رحیمیان؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی ندوشن

3.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان

صفحه 61-79
علی شیخ الاسلامی؛ نیلوفر شریفی؛ مسعود رضازاده

4.

بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار

صفحه 81-95
سیدمحمدرضا علوی زاده؛ جهانشاه محمدزاده؛ سمیه انتظاری؛ گابریله کازلی

5.

"بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم"

صفحه 97-125
ابوالفضل کرمی؛ رعنا کرمی؛ علی علیپور

6.

مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم

صفحه 127-152
سعید اکبری زردخانه؛ پروین صالح زاده؛ علی محمد زنگانه؛ نادر منصورکیایی؛ محمد مصطفوی؛ محسن جلالت دانش؛ سیدعین اله طیموری؛ سیامک طهماسبی

7.

بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ویژگی شخصیتی بازیگوشی روان‎شناختی

صفحه 153-181
فضل الله حسنوند؛ عزت اله قدم پور

8.

ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک

صفحه 183-201
حمیدرضا مقامی

9.

اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه

صفحه 203-230
زهره آقاخانی؛ محمد حسین ضرغامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login