1.

الگوی برنامه درسی آموزش بورس به دانش آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 1-24
میثم عجم؛ محمد اکبری بورنگ

2.

کدام دانش ارزشمند‌تر است؟ بررسی و مقایسه‌ی دانش ارزشمند از منظر دو ایدئولوژی کارآیی اجتماعی و بازسازی اجتماعی

صفحه 25-55
آرش ابراهیم‌زاده

3.

برنامه‌درسی حفظ محیط زیست: الگویی نوین در طراحی سرفصل‌های درسی برای آموزش پایدار

صفحه 57-89
کامران مالکپور لپری؛ زهرا کریمیان؛ اعظم بختیاری

4.

تحلیل رویکردهای بومی سازی برنامه های درسی علوم انسانی در نظام آموزش عالی

صفحه 91-119
سولماز نورآبادی؛ یداله اسفندیاری

5.

سنتزپژوهی چالش‌های تغییر سبک‌های یاددهی –یادگیری در نظام های آموزشی در دوران شیوع کرونا

صفحه 121-169
سکینه شرفی؛ حسین مومنی مهموئی

6.

سنخ‌شناسی الگوهای اقتدار معلمان و تحلیل کیفی نسبت آن با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 171-211
سیروان محمودی؛ علیرضا قربانی؛ هانا ابراهیم پور


login