1.

مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی

صفحه 6-25
سالار قاسمی؛ قدسی احقر؛ داوود تقوایی

2.

رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان

صفحه 26-45
لیلا علیزاده؛ خدامراد مومنی؛ هاشم جبرائیلی

3.

تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان

صفحه 46-70
سید عباس رضوی؛ فرشته خادمی نیا؛ سید منصور مرعشی

4.

پیش‏بینی آسیب‌پذیری روان‌شناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‏ های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار

صفحه 72-101
علی جلیلی شیشوان

5.

فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب‌آوری

صفحه 102-126
مرضیه غلامی توران پشتی

6.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

صفحه 128-150
مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا

7.

آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان

صفحه 152-180
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ محمد شرفی؛ مریم غلامرضایی نژاد اناری؛ الهام محمودی

8.

اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2

صفحه 182-205
ابراهیم ابوالقاسمی؛ علی دلاور؛ محمدمهدی فرقانی؛ عطاالله ابطحی؛ فاطمه قائمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login