1.

یک مدل چندهدفه مبتنی بر تصمیم‌گیری گروهی و مجموعه‌های فازی فیثاغورثی بازه‌ای-مقدار برای مسئله انتخاب تامین‌کننده و تخصیص سفارش

صفحه 1-49
مهدی کشاورز قرابائی

2.

تصمیمات قیمت گذاری زنجیره تامین سبز دو کاناله با در نظر گرفتن تبلیغات در حالات متمرکز و غیرمتمرکز

صفحه 51-94
پریسا حسینی؛ مهدی سیف برقی

3.

مدلی برای کنترل موجودی در مدیریت زنجیره تامین حلقه بسته با رویکرد برنامه ریزی چند هدفه در کارخانه برش و پرس ایران خودرو

صفحه 95-139
ابوالفضل صادقیان؛ سید محمد علی خاتمی فیروزآبادی؛ لعیا الفت؛ مقصود امیری

4.

ترکیب مدل‌های تحلیل پوششی داده‌ها و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم‌گیری با در نظر گرفتن ستانده‌های نامطلوب

صفحه 139-174
ابراهیم گلزار؛ سید اسماعیل نجفی؛ سید احمد عدالت پناه؛ امیر عزیزی

5.

طراحی مدل شبکه ای فازی به منظور ارزیابی کارایی مراکز بهره برداری نفت و گاز کشور مبتنی بر خروجی های نامطلوب

صفحه 175-219
مهراب حسنوند؛ محمد طالقانی؛ بهروز فتحی واجارگاه

6.

تبیین و شناسایی مؤلفه های مؤثر بر بهبود عملکرد زنجیره تأمین با رویکرد مالی در صنعت لوازم خانگی

صفحه 221-253
محمد علی رزاقی هریس؛ حبیب اله جوانمرد؛ ایرج نوری

7.

ارائه مدل بازاریابی تعاملی با رویکرد مدیریت دانش مشتریان در صنعت فولاد

صفحه 255-289
حسین وحیدی ایری سفلی؛ محمود احمدی شریف؛ محمد نصرالله نیا؛ پیمان غفاری آشتیانی


login