- محمودی ادریس، سرهنگی کامران و محمدزاده علمداری مهرداد. (1402)، بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک)، نشریه: مدیریت دانش سازمانی، دوره:6، شماره:3(پیاپی 22)، صص:81-118. doi: 81-118. 20.1001.1.26454262.1402.6.3.3.8
- امامی کاملیا.؛ خیری بهرام و مؤمنی ماندانا. (1402)، شناسایی پیشایندهای برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین، بررسیهای بازرگانی، دوره 21، شماره 120 - شماره پیاپی 120. مرداد و شهریور 1402، صص. 117-148. doi:10.22034/BS.2022.560592.2620
- سیف الهی ناصر و موحد سید محمدرضا. (1401)، تحلیل اثر دانش مشتری بر بهبود کیفیت خدمات صنعت هتلداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری، نشریه: پژوهشهای مدیریت عمومی، دوره:15، شماره:55، صفحات:155-178 doi: 155-178. 10.22111/ JMR.2021.38250.5456.
- کاتلر فیلیپ و گری آرمسترانگ. (1389)، اصول بازاریابی جلد اول، مترجم مهدی زارع، تهران مدیر فردا، صص 11-8.
- رنجبریان بهرام، رشید کابلی مجید، صنایعی علی و حدادیان علیرضا. (1391)، تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران، مجله مدیریت بازرگانی دوره 4 شماره 11، صص 55-70 doi: 55-70. 10.22059/JIBM. 28613
- طاهری کیا فریز و مسچی مهدی. (1391)، تأثیر کوششهای ارتباطی خرده فروشی (پست مستقیم، رفتار ترجیحی، پاداش ملموس) بر نگرش رفتار مصرفکننده فروشگاههای هایپراستار تهران، نشریه: فصلنامه پژوهشگر (مدیریت)، پیاپی 28 (زمستان 1391)doi: https://www.magiran. com/p1294815
- دادرس لیلا، فیضی محمد و دادرس تقی، (1394)، بررسی رابطه تعاملی ابعاد بازاریابی سیاسی و تأثیر وزنی آن بر مشارکت عمومی شهروندان اردبیل، کنفرانس بینالمللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی، دوره: 1، شماره: 2 https://www.sid.ir/paper/ 823255/fa.
- آوریل سی. واکر و دیگران (1383)، استراتژی بازاریابی: با رویکردی تصمیم محور. ترجمه سید محمد اعرابی و داوود ایزدی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- Anjala, S. K., Dwivedi, Y. K., Bindu, N., & Satheesh Kumar, K. (2021). A broad overview of interactive digital marketing: A bibliometric network analysis. Journal of Business Research, 131, 183-195.https://doi.org/ 10.1016/j. jbusres. 2021.01.061
- Atmaja, B. S., Susilo, A., & Budi, L. (2016). The effect of brand DNA on interactive marketing: Perspective of junior lecturers from the Faculty of Economics of a Catholic University. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 224, 459-466. https://doi.org/10.1016 /j. sbspro. 2016.05.456.
- Behera Rajat, K., Bala, P. K., & Rana, N. P. (2024). Assessing the intention to adopt computational intelligence in interactive marketing. Journal of Retailing and Consumer Services, 78, 103765. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2023.103765.
- Billy Surya Atmaja, S., Susilo, A., & Budi, L. (2016). The effect of brand DNA on interactive marketing: Perspective of junior lecturers from the Faculty of Economics of a Catholic University. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 224, 459-466. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.441
- Boerman, S. C., Kruikemeier, S., & Zuiderveen Borgesius, F. J. (2017). Online behavioral advertising: A literature review and research agenda. Journal of Advertising, 46(3), 363-376. https://doi.org/10.1080 /00913367.2017.1339361.
- Brockmann, E. N., & Anthony, W. P. (2022). Tacit knowledge and strategic decision-making. Group & Organization Management, 27(4), 436-455. https://doi.org/10.1177/1059601104264004.
- Cogan, L. S., Schmidt, W. H., & Guo, S. (2023). Using institutional data and messages on social media to predict the career decisions of university students: A data-driven approach. Education and Information Technologies, 28(3), 1405-1423. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11092-7
- Czarnecka, B., & Mogaji, E. (2019). How are we tempted into debt? Emotional appeals in loan advertisements in UK newspapers. International Journal of Bank Marketing, 38(3), 756-776. https://doi.org/10.1108/IJBM-07-2018-0183.
- Foushai, A., & Kozimski, J. (2019). Marketing managers in the age of AI: A multiple-case study of B2C firms. Retrieved from. https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1333578/FULLTEXT01.pdf.
- Hudson, S., Roth, M. S., Madden, T. J., & Hudson, R. (2015). The effects of social media on emotions, brand relationship quality, and word of mouth: An empirical study of music festival attendees. Tourism Management, 23(2), 75-98. https://doi.org/10.1016/j. tourman.2015. 03.009.
- Kumar Behera, R., Bala, P. K., & Rana, N. P. (2024). Assessing the intention to adopt computational intelligence in interactive marketing. Journal of Retailing and Consumer Services, 78, 103765. https://doi.org/10.1016 /j. jretconser.2023.103765.
- Kumar, V., Rajan, B., Venkatesan, R., & Lecinski, J. (2019). Understanding the role of artificial intelligence in personalized engagement marketing. California Management Review, 61(4), 135-155. https://doi.org/10. 1177/ 0008125619869177.
- Kuo, Y.-F., & Chen, F.-L. (2023). The effect of interactivity of brands’ marketing activities on Facebook fan pages on continuous participation intentions: An S-O-R framework study. Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103446. https://doi.org/10.1016 /j.jretconser. 2023.103446.
- Leyuod, S., Stankovska, A., & Efremova, T. (2018). Artificial intelligence and marketing. Entrepreneurship, 6(2), 298-304. https://doi.org/10.1515/ entm -2018-0021.
- Paramita, W., Huynh Ba Chan Nhu, Liem Viet Ngo, Quan Ha Minh Tran, & Gregory, G. (2021). Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective. Journal of Retailing and Consumer Services, 62, 102611. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102611.
- Peltier, J.W., Dahl, A.J., Drury, L., & Khan, T. (2024). "Cutting-edge research in social media and interactive marketing: a review and research agenda." Journal of Research in Interactive Marketing. doi: 10.1108/JRIM-02-2024-0074.
- Rabin, J. (2019). Towards ethical financial innovation and inclusion: Implications of AI targeting on vulnerable individuals seeking payday loans. Presented at FinTech, Artificial Intelligence and the Law Conference, Liverpool John Moores University. Available at https://gala.gre.ac.uk/id/eprint/26150.
- Simon, H., Roth, M. S., Madden, T. J., & Hudson, R. (2015). The effects of social media on emotions, brand relationship quality, and word of mouth: An empirical study of music festival attendees. Tourism Management, 23(2), 75-98. https://doi.org/10.1016/tourman.2015.03.009.
- Walker, C. O., & O'Reilly, C. S. (2004). Marketing strategy: A decision-oriented approach. M. Erabi & D. Izadi (Trans.). Tehran: Cultural Research Office.
- Widya Paramita, H., Huynh Ba Chan Nhu, Liem Viet Ngo, Quan Ha Minh Tran, & Gregory, G. (2021). Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective. Journal of Retailing and Consumer Services,62,102611.https://doi.org/10.1016/ jretconser. 2021.102611
- Ying-Feng Kuo, & Fei-Lung Chen. (2023). The effect of interactivity of brands’ marketing activities on Facebook fan pages on continuous participation intentions: An S–O-R framework study. Journal of Retailing and Consumer Services, 74, 103446. https: //doi.org/10.1016/j.jretconser.2023.103446
|