دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,551,919
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,558,078

1.

در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین

صفحه 9-36
الله محمد بهزاد؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی ندوشن؛ علی خورسندی؛ صمد برزویان

2.

تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی

صفحه 37-64
سمانه قدیری؛ محمد علی رستمی نژاد؛ نسرین محمدحسنی؛ محسن آیتی

3.

طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری

صفحه 65-107
پروین سالاری چینه؛ مژگان قانع ملاطی

4.

ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط

صفحه 109-138
حسین حافظی؛ فاطمه بازوند؛ فاطمه امیری؛ نوش آفرین صفری

5.

اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی

صفحه 139-154
ویدا بیرنوندی؛ رحیم مرادی؛ بهمن یاسبلاغی شراهی

6.

مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری

صفحه 155-184
مژگان مهردادیان؛ فرخ رو جلیلی


login