1.

در جستجوی تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان با تمرکز بر نقش فناوری‌های نوین

صفحه 9-36
الله محمد بهزاد؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی ندوشن؛ علی خورسندی؛ صمد برزویان

2.

تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی

صفحه 37-64
سمانه قدیری؛ محمد علی رستمی نژاد؛ نسرین محمدحسنی؛ محسن آیتی

3.

طراحی محیط یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی با تاکید بر حوزه‌های آموزش و یادگیری

صفحه 65-107
پروین سالاری چینه؛ مژگان قانع ملاطی

4.

ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط

صفحه 109-138
حسین حافظی؛ فاطمه بازوند؛ فاطمه امیری؛ نوش آفرین صفری

5.

اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی

صفحه 139-154
رحیم مرادی؛ بهمن یاسبلاغی شراهی؛ ویدا بیرنوندی

6.

مقایسه سرزندگی تحصیلی، خودناتوان سازی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی و حضوری

صفحه 155-184
مژگان مهردادیان؛ فرخ رو جلیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login