1.

مرور نظام‌مند چالش‌های کاربست هوش مصنوعی در تدریس و یادگیری در سطح آموزش عالی

صفحه 9-32
سهراب عظیم پور؛ محمد شاهعلیزاده؛ شهین پور بهرامی؛ امیر محسن طاهری کردکندی

2.

اثر بهینه‌سازی بار شناختی آموزش به شیوه چندرسانه‌ای بر خود نظم دهی فراگیران

صفحه 33-65
معصومه السادات ابطحی

3.

بررسی مدل ساختاری اثر دانش تلفیق فناوری (تیپک) نو معلمان ابتدایی بر موانع ادراک شده برای تلفیق فناوری

صفحه 67-94
زهرا موثق پور؛ اعظم اسفیجانی

4.

شناسایی تکنیک‌های کاهش بار شناختی مشارکتی در محیط‌های الکترونیکی (E_CCLT): مروری نظام‌مند

صفحه 95-125
فاطمه مسلمی؛ فاطمه رضائی؛ محدثه خوبان؛ رها عابدی

5.

طراحی و اعتبار یابی محیط یادگیری غنی شده به منظور ارتقای مهارت حل مسئله دانش آموزان استعداد درخشان

صفحه 127-161
رقیه افشاری؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

6.

مدل توسعه دانشگاه کارآفرین برای دانشگاه‌های دولتی افغانستان

صفحه 163-186
نویدالله دانشیار؛ مرتضی طاهری؛ حمید رحیمیان؛ صمد برزویان

7.

طراحی روش تدریس نوین با توجه به فناوری های جدید در آموزش و پرورش

صفحه 187-206
حسین ریحانی؛ علی خالق خواه


login