1.

طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند مقاصد گردشگری با بهره‌گیری از روش داده بنیاد

علیرضا حمیدزاده اربابی؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه اجیرلو

2.

مرور نظام مند پژوهش های برنامه ریزی رویدادهای گردشگری: شناسایی مولفه های اصلی برنامه ریزی رویداد

محمدرضا اسدی زارچ؛ اسماعیل قادری؛ محمدرضا رضوانی؛ روزبه میرزائی

3.

طراحی مدل بازاریابی گردشگری در بستر هوش مصنوعی

الهه محمدزاده لطفی؛ محمد حسین ایمانی خوشخو؛ سیدسعید هاشمی

4.

تجربه ماندگار گردشگری از طریق بازی‌وارسازی بر پایه مدل طراحی تجربه ماندگار (MED)، مورد مطالعه: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد

فاطمه یاوری گهر؛ محمد زواران حسینی

5.

واکاوی زمینه سازهای تاثیرگذار بر ارتقای جایگاه گردشگری شکار مبتنی بر تیراندازی

خدیجه پورذبیح سرحمامی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی؛ علی ذاکری

6.

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در فرایند خرید خدمات گردشگری ایران

سمیرا دوستارمنش؛ محمود حسن پور؛ محمد حسن زال

7.

تحلیل بین‌قاره‌ای از تأثیر فناوری‌های نوین بر جذب گردشگر خارجی در ایران

عبدالمحمد کاشیان

8.

تدوین سناریوهای کاربرد فناوری‌های سبز در گردشگری کم‌کربن

سیده حمیده کاظمی قهفرخی؛ ولی نعمتی؛ جواد معدنی؛ میرحمید سیدموسوی

9.

شناسایی کانون های مستعد گردشگری براساس عوامل محیطی در غرب استان اصفهان با استفاده از الگوریتم جنگل تصادفی

شهره مرادپور؛ مجید غیاث

10.

تحلیل محتوای مقایسه‌ای کتاب‌های علوم اجتماعی دوره ابتدایی ایران و مصر در سال تحصیلی 1403-1402 بر اساس مؤلفه گردشگری

علی زارع زردینی؛ اله نظر علی صوفی؛ زینب ایزدیان؛ محمد جاودانی


login