1.

طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند مقاصد گردشگری با بهره‌گیری از روش داده بنیاد

صفحه 1-50
علیرضا حمیدزاده اربابی؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه اجیرلو

2.

مرور نظام مند پژوهش های برنامه ریزی رویدادهای گردشگری: شناسایی مولفه های اصلی برنامه ریزی رویداد

صفحه 51-86
محمدرضا اسدی زارچ؛ اسماعیل قادری؛ محمدرضا رضوانی؛ روزبه میرزائی

3.

طراحی مدل بازاریابی گردشگری در بستر هوش مصنوعی

صفحه 78-124
الهه محمدزاده لطفی؛ محمد حسین ایمانی خوشخو؛ سیدسعید هاشمی

4.

تجربه ماندگار گردشگری از طریق بازی‌وارسازی بر پایه مدل طراحی تجربه ماندگار (MED)، مورد مطالعه: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد

صفحه 125-170
فاطمه یاوری گهر؛ محمد زواران حسینی

5.

واکاوی زمینه سازهای تاثیرگذار بر ارتقای جایگاه گردشگری شکار مبتنی بر تیراندازی

صفحه 171-216
خدیجه پورذبیح سرحمامی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی؛ علی ذاکری

6.

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن در فرایند خرید خدمات گردشگری ایران

صفحه 217-252
سمیرا دوستارمنش؛ محمود حسن پور؛ محمد حسن زال

7.

تحلیل بین‌قاره‌ای از تأثیر فناوری‌های نوین بر جذب گردشگر خارجی در ایران

صفحه 253-284
عبدالمحمد کاشیان

8.

تدوین سناریوهای کاربرد فناوری‌های سبز در گردشگری کم‌کربن

صفحه 285-326
سیده حمیده کاظمی قهفرخی؛ ولی نعمتی؛ جواد معدنی؛ میرحمید سیدموسوی

9.

شناسایی کانون های مستعد گردشگری براساس عوامل محیطی در غرب استان اصفهان با استفاده از الگوریتم جنگل تصادفی

صفحه 327-358
شهره مرادپور؛ مجید غیاث

10.

تحلیل محتوای مقایسه‌ای کتاب‌های علوم اجتماعی دوره ابتدایی ایران و مصر در سال تحصیلی 1403-1402 بر اساس مؤلفه گردشگری

صفحه 359-393
علی زارع زردینی؛ اله نظر علی صوفی؛ زینب ایزدیان؛ محمد جاودانی


login