1.

کاربرد روش های همترازسازی مبتنی بر نظریه کلاسیک آزمون در نمونه های با حجم کم: انتخاب و شناسایی رویکرد بهینه

صفحه 7-35
اعظم غفوری؛ نورعلی فرخی؛ جلیل یونسی

2.

بررسی کنش افتراقی سؤالات زبان انگلیسی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی نسبت به جنسیت به منظور مقایسه آزمون والد، آزمون نسبت درستنمایی و نسبت درستنمایی بازبینی‌شده در مدل تشخیصی شناختی

صفحه 37-61
شعیب قاسمی؛ علی دلاور؛ فرزاد اسکندری

3.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه انگیزه‌سازهای رفتارهای خودآسیب‌زای تحصیلی در نوجوانان تیزهوش ایرانی

صفحه 63-96
مریم ولی محمدی؛ امید شکری؛ مهرانگیز شعاع کاظمی؛ محسن احمدی طهور سلطانی

4.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی انگیزه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دانشجویان

صفحه 67-120
علی شیخ الاسلامی؛ سعید خاکدال؛ بهمن زردی گیکلو

5.

ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار طرح سنجش اولیه کودکان برای ورود به  دبستان

صفحه 121-146
مریم قاسمیان دازمیری؛ سیامک سامانی

6.

اعتباریابی و بررسی تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورساید

صفحه 147-174
فرهاد تنهای رشوانلو؛ هادی صمدیه؛ مرضیه مشایخی؛ فاطمه فرزانه؛ بتول گلی؛ علی اصغر شهابی فر


login