1.

مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کم‌بینا و بینا

صفحه 1-14
رضا احمدی؛ پرویز شریفی درآمدی

2.

مقایسه سبک‌های یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا

صفحه 15-27
احمد یارمحمدیان؛ رویا چوپان زیده؛ فاطمه زید آبادی نژاد؛ فهیمه حسن نتاج

3.

مقایسۀ مؤلفه‌های کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کم‌توان‌ذهنی و عادی

صفحه 29-46
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ یزدان موحدی؛ رباب بشارت؛ سجاد کوه پیما

4.

تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک

صفحه 47-64
کامبیز پوشنه؛ نجمه صیام پور؛ مهیا عابدی کوپایی

5.

بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی

صفحه 66-80
حمیده سادات خادمی؛ حمید علیزاده؛ حسن اسدزاده

6.

ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی

صفحه 81-102
حسین ملک محمدی؛ ژانت هاشمی آذر پیله رود؛ شهلا پزشک؛ غلامرضا صرامی

7.

تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

صفحه 103-118
مجید امیدی خانکهدانی؛ شهلا البرزی

8.

تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر شادکامی مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی

صفحه 118-129
عفت سادات رباط جزی؛ اعظم غفوری

9.

تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانه‌های نارسایی‌توجه و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه

صفحه 131-148
ابوالقاسم یعقوبی؛ حسین محققی؛ لیلا اسکندری؛ نفیسه یاری مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login