1.

مقایسۀ میزان افسردگی و پرخاشگری در میان برادران و خواهران سالم 12-6 ساله کودکان درخودمانده و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

صفحه 1-22
مرضیه کامیاب نژاد؛ مریم سیف نراقی؛ ارکان خوش کلام

2.

تأثیر آموزش چندرسانه‏ای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانش‏آموزان پسر در خود مانده

صفحه 23-52
داریوش نوروزی؛ احمد احمد زاده بیانی؛ نجمی آقا براتی

3.

اثربخشی مشاوره زناشویی بر کاهش تعارضات زناشویی والدین کودکان کم توان ذهنی مراجعه کننده به مرکز مشاوره بهزیستی شهر زاهدان در اردیبهشت ماه 1389

صفحه 53-72
حسین جناآبادی

4.

تأثیر آموزش ایمن سازی در برابر فشار روانی بر افزایش ابراز وجود دانش‏آموزان دختر معلول جسمی ‏ـ‏ حرکتی دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان در سال1389

صفحه 73-90
مریم سلیمانی دینانی؛ مهناز علی اکبری دهکردی؛ علی اصغر کاکوجویباری؛ اعظم مرادی

5.

بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانش‏آموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90

صفحه 91-108
حافظ پادروند؛ پرویز شریفی درآمدی؛ اکبر رضایی فرد؛ حسین عفیفی

6.

بررسی رابطۀ صفات شخصیتی و سبک‌های مقابله‌ای با اضطراب اجتماعی دانشجویان نابینا و عادی دانشگاه‌های استان فارس

صفحه 109-134
عبدالحمید رضوی؛ سلطانعلی کاظمی؛ محمد محمدی

7.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ اختلال هماهنگی رشد حرکتی در پسران 6-11 ساله

صفحه 135-161
حمـید صالحی؛ رحمان افسرده بخشایش؛ احمدرضا موحدی؛ وحید قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login