| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,213 |
| تعداد مقالات | 18,001 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,422,545 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,946,757 |
| 1. | ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون | |
| صفحه 1-34 | ||
| اسماعیل مام شریفی؛ علی دلاوران؛ آزاده بلوکی؛ سمیه شعبانی | ||
| 2. | انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی | |
| صفحه 35-62 | ||
| اکبر رضایی | ||
| 3. | بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی | |
| صفحه 71-90 | ||
| سعید مشتاقی؛ مالک میر هاشمی؛ حسین پاشا شریفی | ||
| 4. | بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر | |
| صفحه 91-120 | ||
| ناصر یوسفی | ||
| 5. | بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی | |
| صفحه 121-138 | ||
| اکبر مومنی راد؛ خدیجه عل آبادی | ||
| 6. | چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها | |
| صفحه 139-170 | ||
| حسین عبداللهی | ||
| 7. | ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه | |
| صفحه 171-188 | ||
| رحیم بدری گرگری؛ جواد مصرآبادی؛ مریم پلنگی؛ رحیمه فتحی | ||