1.

ارزش یابی آزمون نظری آزمون گواهینامه رانندگی بر اساس نظریه سوال – پاسخ و مقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون

صفحه 1-34
اسماعیل مام شریفی؛ علی دلاوران؛ آزاده بلوکی؛ سمیه شعبانی

2.

انطباق، هنجاریابی و ویژگی های روان سنجی مجموعه آزمون های استعداد چند بعدی

صفحه 35-62
اکبر رضایی

3.

بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی

صفحه 71-90
سعید مشتاقی؛ مالک میر هاشمی؛ حسین پاشا شریفی

4.

بررسی شاخص های روان سنجی مقیاس های شیوه سنجش خانوادگی مک مستر

صفحه 91-120
ناصر یوسفی

5.

بررسی کیفیت رشته فناوری اطلاعات دوره آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی بر اساس استانداردهای آموزش الکترونیکی

صفحه 121-138
اکبر مومنی راد؛ خدیجه عل آبادی

6.

چالش های سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها

صفحه 139-170
حسین عبداللهی

7.

ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه

صفحه 171-188
رحیم بدری گرگری؛ جواد مصرآبادی؛ مریم پلنگی؛ رحیمه فتحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login