1.

ارزیابی روایی و پایایی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

صفحه 1-20
رضا مراد صحرایی؛ هانیه ممقانی

2.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو

صفحه 21-36
مهدیه شفیع نادری؛ پروین کدیور؛ مهدی عربزاده؛ غلامرضا صرامی

3.

تأثیر نوع سئوال، سطح پردازش و بافت سئوال بر عملکرد حافظۀ دانشجویان

صفحه 37-54
حسین زارع؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی؛ عثمان آچاک

4.

خصوصیات روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ شادکامی آکسفورد در دانشجویان

صفحه 55-74
محمود نجفی؛ غلامرضا دهشیری؛ سولماز دبیری؛ منصوره شیخی؛ نصرت جعفری

5.

فهرست تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی: آزمون تغییرناپذیری ساختار عاملی در بین نوجوانان دختر و پسر ایرانی

صفحه 75-102
ریحانه پاسبانی؛ امید شکری

6.

اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان (CAARS–S:SV)

صفحه 103-138
مریم مقدسین؛ محمدرضا فلسفی نژاد

7.

کفایت شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ افسردگی بک ـ ویرایش دوم (BDI-II)

صفحه 139-158
غلامرضا رجبی؛ سونا کارجو کسمایی

8.

مقایسه شاخص کل سلامت روان زنان و مردان به شیوه فراتحلیل

صفحه 159-175
شعیب قاسمی؛ علی دلاوران؛ مهدی کریمی زارچیی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login