1.

نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی

صفحه 41-60
سید علی خالقی نژاد؛ حسن ملکی؛ رضوان حکیم زاده

2.

طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی

صفحه 61-80
رحیم مرادی؛ مرتضی مرادی؛ حسن ملکی؛ افسانه عبدلی

3.

نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی

صفحه 81-100
علیرضا صادقی

4.

تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل

صفحه 1-20
سعید مذبوحی؛ محسن حاجی تبارفیروزجائی؛ عبدالسعید محمدشفیعی

5.

مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی

صفحه 21-40
محسن نوبخت پور؛ مهسا لازمی زارع

6.

الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران

صفحه 61-80
مریم صفرنواده؛ فریبرز محمدی فارسانی؛ احمد جعفری قوام آباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login