دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,852,390
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,348,773

1.

نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه‌درسی با شاخص‌های مبانی فلسفی تربیت اسلامی

صفحه 41-60
سید علی خالقی نژاد؛ حسن ملکی؛ رضوان حکیم زاده

2.

طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی

صفحه 61-80
رحیم مرادی؛ مرتضی مرادی؛ حسن ملکی؛ افسانه عبدلی

3.

نقد نظریه برنامه درسی بازسازی اجتماعی

صفحه 81-100
علیرضا صادقی

4.

تحلیلی بر نظریه برنامه‎درسی با تأکید و نقدی برایدئولوژی‎های آیزنر و مک‎نیل

صفحه 1-20
سعید مذبوحی؛ محسن حاجی تبارفیروزجائی؛ عبدالسعید محمدشفیعی

5.

مدیریت اقتضایی مسیر اثربخشی در تمرکززدایی نظام برنامه درسی

صفحه 21-40
محسن نوبخت پور؛ مهسا لازمی زارع

6.

الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش دندانپزشکی عمومی ایران

صفحه 61-80
مریم صفرنواده؛ فریبرز محمدی فارسانی؛ احمد جعفری قوام آباد


login