1.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی با تأکید بر آموزه‌های دینی بر تاب‌آوری و رغبت‌های شغلی دانش آموزان

صفحه 1-31
ابراهیم نعیمی؛ عبدالله شفیع آبادی؛ فاطمه داوودآبادی

2.

مدل ساختاری پیش بینی تعهد زناشویی بر اساس سبک های دلبستگی و متغیرهای میانجی خودکنترلی و طرحواره های ناسازگار اولیه (در افراد دارای روابط فرازناشویی عاطفی)

صفحه 33-60
سعیده هادی؛ حسین اسکندری؛ فرامرز سهرابی؛ عبدالله معتمدی؛ نور علی فرخی

3.

طراحی و ارزیابی اثربخشی آموزش آموزه های دینی-روانشناختی بر رضایت زناشویی

صفحه 61-83
جنان نوین؛ هادی بهرامی احسان

4.

اثر گشتالت درمانی بر اضطراب فراگیر و اضطراب امتحان دانشجویان

صفحه 85-102
حسین کشاورز افشار؛ منصوره حاج حسینی؛ سمیه قدیمی

5.

تدوین و اعتباریابی پروتکل آموزش دیدگاه گیری اجتماعی و اثر آن بر سبک های حل تعارض زوجین

صفحه 103-131
ابوالقاسم یعقوبی؛ سروه محمدزاده

6.

مدل یابی علّی اشتیاق تحصیلی بر مبنای منابع شخصی و منابع اجتماعی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران

صفحه 133-161
محمد علی اسلامی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

7.

رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با هویت جوانان شهر تهران

صفحه 163-182
اسمعیل شامانی؛ مهدی واحدی؛ داریوش نوروزی

8.

اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر کیفیت تعامل والد- کودک

صفحه 183-201
خالد اصلانی؛ مرضیه وارسته؛ عباس امان الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login