1.

مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی

صفحه 1-22
جعفر رضائی؛ منصور اسماعیل زاده

2.

بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران

صفحه 23-47
نسترن حاجی حیدری؛ محمد بختیار نصر آبادی؛ حمیدرضا اسمعیلی گیوی؛ محمد سلطانی دلگشا

3.

مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب

صفحه 49-73
روح الله سهرابی؛ ابوالفضل کزازی؛ جهانیار بامداد صوفی

4.

مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی)

صفحه 75-105
حسن قاسمی؛ سید محمد اعرابی؛ نبی اله دهقان

5.

بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو)

صفحه 107-133
پیمان اخوان؛ میر علی سید نقوی؛ احمد ابراهیمی طالقانی؛ آرش بخشا؛ محمد رضا زاهدی

6.

ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی

صفحه 135-151
مقصود امیری؛ امیر علیمی؛ سید حسین ابطحی

7.

کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری

صفحه 153-181
محمد جعفر تارخ؛ کبری شریفیان

8.

تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر

صفحه 183-200
جمشید صالحی صدقیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login