1.

استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری

دوره 14، شماره 45، خرداد 1398، صفحه 139-166
محمد نجارزاده؛ سید عباس ابراهیمی؛ رضوان گلستانه

2.

چالش‌ها و مباحث توسعه گردشگری کشاورزی مورد‌مطالعه: مناطق روستایی شاهرود

دوره 11، شماره 36، اسفند 1395، صفحه 61-84
محمد رضا رضوانی؛ محمد نجارزاده؛ ذبیح الله ترابی

3.

رابطه‌ی ساختاری ارزش درک شده و رضایت گردشگر با رفتار مسئولانه زیست محیطی: نقش میانجی مشارکت گردشگر

دوره 12، شماره 37، اردیبهشت 1396، صفحه 115-151
سکینه جعفری؛ محمد نجارزاده؛ نرگس جعفری؛ نگار رجبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login