1.

امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا

دوره 2، شماره 7، پاییز 1395، صفحه 157-190
طاهر روشندل اربطانی؛ سعیدرضا عاملی؛ مجتبی حاجی جعفری

2.

توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوری‌های رسانه‌ای در کسب‌وکارهای ایران (مطالعه موردی: وب‌سایت بیپتونز)

دوره 4، شماره 15، پاییز 1397، صفحه 149-176
طاهر روشندل اربطانی؛ هومان اسعدی؛ افشین امیدی

3.

نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی

دوره 4، شماره 13، بهار 1397، صفحه 181-214
سیدوحید عقیلی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ محمدمهدی فرجیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.