1.

ارائه مدل سنجش سطح بلوغ هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی ‏‏(مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی) ‏

دوره 21، شماره 68، فروردین 1402، صفحه 241-287
محبوبه گلستانی زاده؛ اکبر اعتباریان؛ امیررضا نقش؛ رضا ابراهیم زاده

2.

ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار با یک مدل ترکیبی جدید

دوره 4، شماره 15، اردیبهشت 1395، صفحه 65-96
علی مهرابی؛ ادریس محمودی؛ رضا علی حسینی

3.

از بلوغ جسمانی تا رشد عقلانی: بازخوانی اماره‌ی رشد در حقوق موضوعه‌ی ایران و فقه اسلامی با مطالعه‌ی تطبیقی در حقوق فرانسه

دوره 4، شماره 13، دی 1394، صفحه 119-145
محمود کاظمی؛ عباس برزویی

4.

چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب‌ وکار

دوره 12، شماره 46، آبان 1402، صفحه 1-39
جواد نظریان جشن آبادی؛ محمدحسین رونقی؛ مسلم علیمحمدلو؛ ابوالقاسم ابراهیمی

5.

طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد

دوره 2، شماره 5، بهمن 1395، صفحه 169-198
حسین زینلی پور؛ سمیه زارع؛ یعقوب رییسی اهوان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login