1.

The Effect of Self-Regulation on Improving EFL Readers’ Ability to Make Within-Text Inferences

دوره 3، شماره 2، اسفند 2014، صفحه 286-263
Manoochehr Jafarigohar؛ Mahboobeh Morshedian

2.

آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 85-109
شهرام واحدی؛ سعید قره‌آغاجی

3.

بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‏های یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ، بر‏خودکارآمدی

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 66-87
دکتر علی مصطفایی؛ دکتر یحیی مهاجر

4.

پیش‌بینی پاسخ به شکست بر‌اساس قالب‌های‌ذهنی زبانی در میان زبان‌آموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهت‌گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی

دوره 18، شماره 65، مهر 1401، صفحه 83-105
پروین ربیعی؛ مهناز شاهقلیان؛ هادی هاشمی رزینی

5.

تأثیر هیجانات معرفتی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و عملکرد دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 54، تیر 1402، صفحه 115-137
سعیده زاهد؛ زهرا چراغی

6.

مقایسه سبک های شناختی ( وابسته / نابسته به زمینه ) و راهبردهای یادگیری خودنظم یافته در دانش آموزان تیزهوش و عادی سال اول متوسطه شهر قزوین

دوره 2، شماره 3، فروردین 1385، صفحه 61-78
علی مصلحی راد؛ صغری ابراهیمی قوام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login