1.

Postmethod Pedagogy and Iranian EFL Teachers’ Understandings: Is a Promising Trend on the Way?

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 82-55
Nasser Rashidi؛ Nurullah Mansourzadeh

2.

جایگاه شک در تأسیس نظام فکری دکارت

دوره 10، شماره 37، فروردین 1393، صفحه 63-78
سید مصطفی شهرآیینی؛ سید محسن آزادی خواه

3.

دولت قر آ ن و اسلوب بیان در شعر حافظ

دوره 9، شماره 27، فروردین 1385، صفحه 191-213
میر جلیل اکرمی

4.

روش‌شناسی انتقال مفاهیم قرآنی به مخاطب جوان بر اساس اقتضائات جهان معاصر

دوره 12، شماره 42، فروردین 1400، صفحه 233-265
رضا امانی؛ روح‌اله کریمی دردشتی

5.

روش شناسی کشف ترتیب نزول با تمرکز بر روایات ترتیب نزول

دوره 11، شماره 40، خرداد 1399، صفحه 107-128
جواد سلمان زاده

6.

معنای «موقت» در اخلاق موقت دکارت و بررسی انتقادی چند برداشت معاصر

دوره 15، شماره 58، تیر 1398، صفحه 75-105
مهدی بهنیافر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login