1.

A Sequential Mixed Method Analysis of Students’ Burnout and Emotional Intelligence

دوره 5، شماره 1، بهار 2016، صفحه 160-135
Ali Roohani؛ Marziyeh Esmailvandi

2.

بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

دوره 10، شماره 32، تابستان 1393، صفحه 31-53
نیلوفر میکائیلی؛ سعید رجبی؛ مسلم عباسی؛ خدیجه زمانلو

3.

پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان

دوره 12، شماره 39، بهار 1395، صفحه 25-43
علی شیخ الاسلامی؛ غفار کریمیان پور؛ روناک ویسی

4.

تدوین مدل علّی فرسودگی تحصیلی با توجّه به نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در دانشجویان دوره‌ی کارشناسی

دوره 6، شماره 24، زمستان 1394، صفحه 1-27
محمد رضا فلسفی نژاد؛ محسن عزیزی ابرقوئی؛ صغری ابراهیمی قوام آبادی؛ فریبرز درتاج

5.

تعیین نیمرخ‌های دانش‌آموزان بر اساس مؤلفه‌های کمک ‌خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص

دوره 12، شماره 40، تابستان 1395، صفحه 47-67
کویستان محمدیان؛ موسی پیری؛ رامین حبیبی کلیبر

6.

حمایت اجتماعی مرتبط با نقش، تعارضات نقش کار-خانواده-تحصیل و فرسودگی تحصیلی در زنان

دوره 10، شماره 40، زمستان 1398، صفحه 155-182
فهیمه عبدالله‌آبادی؛ مجید غفاری؛ حبیب الله نادری

7.

ساختار عاملی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی در دانش آموزان متوسطه

دوره 2، شماره 7، بهار 1391، صفحه 171-188
رحیم بدری گرگری؛ جواد مصرآبادی؛ مریم پلنگی؛ رحیمه فتحی

8.

نقش واسطه ای هیجان های پیشرفت در رابطه میان سبکهای اسنادی و ارزش تکلیف با فرسودگی تحصیلی

دوره 9، شماره 34، تابستان 1397، صفحه 119-140
سمیه هاشمی چلیچه؛ زهرا هاشمی؛ زهرا نقش


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.