1.

Crafting a Successful Seller-Customer Relationship for Sports Product: AHP Fuzzy Approach

دوره 2، شماره 3، شهریور 2020، صفحه 53-78
Saeed Sadeghi Boroujerdi؛ Maizaitulaidawati Md Husin؛ Hossein Mansouri؛ Ali Alavi

2.

بررسی تأثیر ویژگی‌های نقش و عوامل فردی فروشنده بر عملکرد نیروهای فروش: مورد مطالعه نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان

دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 115-143
محسن اکبری؛ سید حسن آل طه؛ مهسا فرخنده؛ آیدا پور رجبی

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

دوره 6، شماره 22، اسفند 1396، صفحه 107-128
مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login