1.

بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

دوره 12، شماره 39، مهر 1396، صفحه 49-72
فرشته منصوری مؤید؛ محمد مرادی؛ فاطمه ملایی

2.

مدلی برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در بانک‌های غیردولتی تجاری ایران

دوره 14، شماره 53، مهر 1404، صفحه 77-113
هادی تقوی؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی‌ زنجانی؛ علبرضا خوراکیان

3.

مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهش‌های آتی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 329-356
احمد رحمانی؛ مجید سروری؛ رضا رادفر؛ محمود البرزی

4.

نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

دوره 9، شماره 25، فروردین 1393، صفحه 34-68
زهره دهدشتی؛ سجاد خانی؛ امین اجلی


login