1.

اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 24، زمستان 1395، صفحه 205-225
اکرم آبباریکی؛ بیتا شلانی

2.

تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 22، تابستان 1395، صفحه 96-110
علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفروی؛ وجیهه مرادی عجمی

3.

تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 5، شماره 18، تابستان 1394، صفحه 27-44
رحیم مرادی؛ حسن ملکی

4.

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

دوره 8، شماره 31، پاییز 1397، صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری

5.

مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 3، شماره 12، زمستان 1392، صفحه 183-202
سجاد بشرپور

6.

مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی

دوره 6، شماره 21، بهار 1395، صفحه 81-100
نیلوفر میکاییلی؛ معصومه اسمعیلی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.