دوره و شماره: دوره 13، شماره 43، پاییز 1397، صفحه 77-99، صفحه 1-210  XML

1

مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان

صفحه 1-33
امیر طیبی؛ کامران ذکاوت
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9445

2

ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس)

صفحه 35-55
محمد حسن صیف؛ احمد رستگار؛ طاهره کریمی فرد؛ مرضیه تاجوران
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9446

3

تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)

صفحه 57-75
صادق صالحی؛ امیر مرادی اصل؛ سیده فاطمه عبدلی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9447

4

ارزیابی تحلیلی حوزه‌های علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتم‌های متن کاوی

صفحه 77-99
ایمان رئیسی وانانی؛ سید محمد جعفر جلالی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9448

5

ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره

صفحه 101-140
رسول حیدری سورشجانی؛ صدیقه کیانی سلمی؛ هدی باسره
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9449

6

نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری

صفحه 141-169
مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ طاهره نثاری؛ مصطفی رئوفی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9450

7

نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس‌های مسافرتی

صفحه 171-203
عباسقلی سنگی نور پور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/tms.2018.9451


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.