دوره و شماره: دوره 8، شماره 32، تابستان 1397، صفحه 1-15  XML

1

کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد

صفحه 1-15
سمیه پوراحسان؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.6811.1226

2

کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی

صفحه 17-40
ریحانه رحیمی؛ جلیل یونسی؛ مهران مکرمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.21300.1522

3

کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل

صفحه 41-62
معصومه استاجی؛ نگار بابانژاد کفشگر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.30806.1717

4

تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی

صفحه 63-84
محمد عسگری؛ فاطمه عموعموها
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.31329.1726

5

انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد

صفحه 85-101
عبدالله امیدی؛ سعید اردستانی؛ حمیدرضا حسن آبادی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.31526.1731

6

ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش

صفحه 103-126
محمدمهدی دری؛ ابوالفضل رفیع پور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.31422.1728

7

ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی

صفحه 127-141
حسن جعفری؛ سمانه محمدپور؛ عزت اله قدم پور؛ مسلم قبادیان
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.27009.1651

8

ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP)

صفحه 143-162
محسن نیازی؛ محمد عقیقی؛ محمد سلیمان نژاد؛ هادی رازقی مله
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.31804.1740

9

تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی

صفحه 163-219
محسن یزدان فر؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالی پور بیرگانی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2019.32111.1749


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.