1.

اثربخشی مداخله بازی‌های توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی

صفحه 1-17
مرضیه زینی؛ الهام خاکسار؛ محمد بلوچی انارکی؛ ناهید معتبد

2.

اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی

صفحه 19-36
شهرام واحدی؛ رقیه ملک زاده؛ موسی پیری

3.

بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز

صفحه 38-58
یاسر گراوند؛ غلامحسین مکتبی؛ فاطمه فرزادی؛ مولود سالاری پور

4.

بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخص‌های خلاقیت از نظر گیلفورد

صفحه 57-82
کاظم حسنی؛ جمال الدین کولایی نژاد؛ صحرا فرامرزی؛ فوزیه عبدی پور؛ فاروق عبدی‌پور

5.

اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین

صفحه 73-86
فریبرز درتاج؛ ابراهیم مهرعلیان

6.

اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان

صفحه 87-103
داریوش عظیمی؛ آسیه شریعتمدار؛ ابراهیم نعیمی

7.

خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF)

صفحه 103-126
اکبر عطادخت؛ بهمن زردی گیگلو؛ حدیثه لاله

8.

پیش بینی مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه بر اساس خودکار آمدی و هوش معنوی

صفحه 127-145
سعید مذبوحی؛ ابوطالب سعادتی شامیر

9.

رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیش‌دانشگاهی

صفحه 147-168
فاطمه ابوطالبی؛ احمد خامسان؛ میترا راستگومقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login