دوره و شماره: دوره 3، شماره 12، تابستان 1396، صفحه 111-148  XML

1

مقایسه کانون ارزیابی(AC) در مشاغل با عملکرد وابسته بالا و پایین در توانمندسازی فردی و تیمی

صفحه 1-34
نرگس السادات مرتضوی؛ حمیدرضا عریضی؛ زهره موسوی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jrlat.2019.35693.1399

2

مدل سازمان یادگیرنده و ارزیابی کاربست آن در مراکز آموزش عالی

صفحه 35-54
خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ کبری خباره؛ ابراهیم مزاری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jrlat.2019.31086.1364

3

گونه‌شناسی فعالیت‌های آموزشی امامین کاظمین (ع) در توسعه حیات علمی و دینی شیعیان امامیه

صفحه 55-77
اسماعیل کاظمی زرومی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jrlat.2019.41243.1443

4

آزمون مدل علی اهمال کاری معلمان بر اساس سکوت سازمانی با میانجی‌گری بی تفاوتی سازمانی

صفحه 79-109
ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ عادل زاهد بابلان؛ ریحانه عباس پور؛ بهزاد مرادی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jrlat.2019.35463.1397

5

رابطه رفتار رهبری مدیران و بدبینی سازمانی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر عدالت سازمانی آموزش و پرورش

صفحه 111-148
وجیهه ظهورپرونده؛ مهرداد شکراللهی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jrlat.2019.35991.1402

6

بررسی رابطه سبک رهبری مدیران با بکارگیری فناوری اطلاعات در مدارس شهرستان جاسک

صفحه 149-173
رامین تفضلی؛ محمد صادق حسینی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jrlat.2019.39868.1438


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.