1.

طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش‌‌آموزان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی

صفحه 1-18
مهرنوش فرهنگ رنجبر؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

2.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه نظام آموزش کارآفرینی در هنرستان های فنی و حرفه ای.

صفحه 19-48
علی حسن عزیزپوریان؛ مریم اسلام پناه؛ محمدجواد کرم افروز؛ فرامرز ملکیان؛ الهام کاویانی

3.

بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودکارآمدی تصمیم گیری شغلی

صفحه 49-64
کامران شیوندی؛ یاسر ازاد فارسانی؛ موسی ریاحی

4.

ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتی هگزاکو-24 سؤالی در دانشجویان

صفحه 65-89
سجاد بشرپور؛ مینا طاهری فرد؛ گلاویژ محمدی

5.

ساخت و اعتباریابی آزمون خرد بر اساس مؤلفه های ایرانی

صفحه 91-117
فریبا منظمی تبار؛ رسول کرد نوقابی؛ خسرو رشید؛ ابوالقاسم یعقوبی

6.

فراتحلیل مطالعات انجام شده بر اضطراب مرگ

صفحه 119-136
فرانک بروجردی؛ سمیه مازندرانی

7.

کاربرد مدل طبقه پنهان چندبعدی مبتنی بر نظریه پاسخ سوال (LCMIRT) درمطالعه ابعاد شناختی و خوشه بندی سؤال های آزمون ریاضی: مطالعه موردی درس ریاضی کنکور سراسری ریاضی فیزیک

صفحه 137-166
مسعود گرامی پور؛ مریم مقدسین؛ ریحانه رضازاده

8.

ساخت واعتباریابی پرسشنامه سکوت زناشویی

صفحه 167-182
سحر رضایی؛ آراس رسولی

9.

ارزیابی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌ باجگیری عاطفی

صفحه 183-200
ذبیح اله عباس پور؛ عباس امان الهی؛ عسگر چوبداری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login