1.

مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران

صفحه 1-31
محمداکبر شیخ زاده؛ محمدتقی تقوی فرد؛ ایمان رئیسی ,وانانی؛ جهانیار بامداد صوفی

2.

مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال

صفحه 33-81
وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مهدی ابراهیمی؛ شهرام خلیل نژاد؛ فاطمه مطهری نژاد

3.

تاثیر تعامل مشتری با برند به‌عنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری

صفحه 83-117
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ عاطفه مهری بازقلعه

4.

تاثیر مدیریت دانش و فناوری‌های صنعت 4.0 در سازمان‌ها: رویکرد فراترکیب

صفحه 119-156
ناهید انتظاریان؛ محمد مهرآیین

5.

طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری

صفحه 157-195
کامران فیضی؛ هرمز مهرانی؛ حسین وظیفه دوست؛ احسان ساده

6.

مدل بهبودیافته‌یLRFM جهت خوشه‌بندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین

صفحه 197-222
محمد کاظمی؛ محمدعلی کرامتی؛ مهرزاد مینوئی

7.

طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش

صفحه 223-270
حسین رحیمی کلور؛ رحیم محمدخانی

8.

آینده‌پژوهی فرصت‌های کارآفرینی فین‌تک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران

صفحه 271-311
منیژه رامشه؛ محمد حسن ملکی؛ نرگس سرلک؛ منیره فلاحت بنگده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login