1.

رابطه تعلق اجتماعی و مشارکت اجتماعی با توسعه گردشگری B پایدار: نقش میانجی اثرات ادراک شده

صفحه 7-30
علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری؛ وحید رضا فرهادی

2.

نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دید گاه گردشگران بالقوه

صفحه 31-58
ابولفضل تاج زاده نمین؛ ژاله هاشم زاده

3.

گونه شناسی مشتریان در گردشگری پزشکی

صفحه 60-82
سید محمد طباطبایی؛ ابوالفضل نوری؛ زهره محمد نوری؛ فرزانه حشمتی

4.

برآورد ارزش اقتصادی طاق بستان با استفاده از روش B (CVM) ارزش گذاری مشروط

صفحه 83-96
عباس آزادی؛ علی امامی میبدی؛ فرهاد آزادی؛ مهدی خاکساری

5.

ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها B 1B (مورد مطالعه: هتل های 3 و 4 ستاره استان یزد)

صفحه 103-123
مهدی ابراهیمی؛ مهدی کروبی؛ زهره محمدی

6.

شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهرستان یزد

صفحه 131-147
سعید صفری؛ ملیحه محمد میرزایی بافقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login