1.

تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید

صفحه 1-23
میر احمد امیرشاهی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محبوبه ربیعی؛ سمانه پارسا

2.

تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی

صفحه 25-58
صدیقه خورشید؛ عاطفه پاشازاده

3.

تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد کارت امتیازی متوازن

صفحه 59-93

4.

تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری

صفحه 95-119
داود حسین پور؛ حسین علیزاده

5.

بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی

صفحه 121-149
محمود مرادی؛ فرزانه عبداللهیان؛ عاطیه صفردوست

6.

رابطه رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک

صفحه 151-170
بهروز رضائی منش؛ راحیل عادلی؛ داود بهرامی؛ فیروز زندی

7.

طراحی ا لگو ی مطلوب دستیابی به چابکی سازمانی در دانشگاه ها

صفحه 171-217
عباس عباس پور؛ احمد آقازاده؛ امین باقری کراچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login