1.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه هوش موفق

صفحه 1-16
محمود نگهبان سلامی؛ ولی اله فرزاد؛ غلامرضا صرامی

2.

بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه تاب‌آوری تحصیلیARI

صفحه 17-35
مهرانه سلطانی نژاد؛ مینا آسیابی؛ بیانه ادهمی؛ سمیرا توانایی یوسفیان

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه تمایزیافتگی خود در دانشجویان ایرانی

صفحه 35-58
نرگس فخّاری؛ مرتضی لطیفیان؛ جلیل اعتماد

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مهارت‌های اجرایی برای کودکان پیش‌دبستانی (فرم والد)

صفحه 59-78
علی‌اکبر ابراهیمی؛ احمد عابدی؛ مهناز شیرانی

5.

تأثیر به‌کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان

صفحه 79-106
علی دانا؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ محمدحسن امیرتیموری

6.

تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عامل‌ها

صفحه 107-126
الهه حجازی؛ زهرا نقش؛ میثم شیرزادی فرد

7.

ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه اعتیاد به تلفن همراه

صفحه 126-142
کریم سواری

8.

ساخت و رواسازی مقیاس رویکرد سیستمی در برنامه‌ریزی آموزشی مدیران و معلمان غرب استان مازندران

صفحه 144-165
سمیرا ابراهیم پور کومله؛ کامیان خزایی؛ قربانعلی آقا احمدی

9.

مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده‌های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008)

صفحه 166-186
جلیل یونسی؛ فرزاد اسکندری؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login