1.

تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی

صفحه 1-27
اکبر عالم تبریز؛ مهرانگیز عباسی

2.

مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

صفحه 29-62
مریم اخوان خرازیان؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ معصومه منافی

3.

تشخیص حملات انکارسرویس‌توزیع‌شده با استفاده از سیستم خبره

صفحه 63-92
علیرضا سعدآبادی؛ بیتا امیرشاهی

4.

پیش‌بینی ارزش مشتریان جدید بانک بر مبنای مدل آر.اف.ام با استفاده از درخت تصمیم بهبودیافته در راستای کاهش حداکثر حافظه مورد نیاز

صفحه 93-121
محمدرضا غلامیان؛ عظیمه مظفری

5.

تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان

صفحه 123-146
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ مروارید مدائنی

6.

عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

صفحه 147-182
سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login