1.

پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه

دوره 11، شماره 42، تیر 1400، صفحه 187-216
سیف اله آقاجانی؛ متینه عبادی؛ ساناز عینی

2.

مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک

دوره 12، شماره 48، دی 1401، صفحه 147-171
محمد نریمانی؛ ساناز عینی؛ ژیلا نیازی

3.

نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه بین هوش هیجانی با مشکلات رفتاری عاطفی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 تیر 1404
بهاره رضائی؛ ساناز Eyni؛ مهدی زمستانی


login