دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,801
تعداد مقالات14,270
تعداد مشاهده مقاله30,676,326
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,200,453

1.

تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 247-223
منوچهر نادری ورندی؛ ویدا شقاقی؛ پانته آ فرودی؛ شهلا رقیب دوست؛ محمدتقی تقوی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login