1.

Culture and Identity: Linking Iranian Identity Components and Cultural Dimensions

دوره 4، شماره 1، شهریور 2015، صفحه 78-49
Fahime Saboori؛ Reza Pishghadam؛ Azar Hosseini Fatemi؛ Behzad Ghonsooley

2.

Proposing a Cognitive EFL Writing Model Based on Personality types and Narrative Writing Intelligence: A SEM Approach

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 163-185
Sima Ziaei؛ Behzad Ghonsooly؛ Zargham Ghabanchi؛ Hesamoddin Shahriari

3.

The Effectiveness and Rank of Metalinguistic Corrective Feedback Strategies on Written Grammatical Performance: Monolingual Persian vis-à-vis Bilingual Turkmen EFL Learners

دوره 9، شماره 2، اسفند 2020، صفحه 245-284
Maryam Moazzeni Limoudehi؛ Omid Mazandarani؛ Behzad Ghonsooly؛ Jila Naeini


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login