1.

بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی

دوره 10، شماره 39.40، اسفند 1382، صفحه 69-98
حسین رحمان سرشت؛ ناصر صنوبر

2.

رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی

دوره 19، شماره 59، مهر 1388، صفحه 71-86
ناصر صنوبر؛ نسرین مهدی زاده اصل

3.

مدیریت منابع انسانی شخصی سازی شده (مرور نظام مند ادبیات، توسعه مفهوم و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اسفند 1403
زهرا قربانی مودب؛ ناصر صنوبر؛ صمد رحیمی اقدم


login