1.

اثربخشی آموزش برنامۀ فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود عملکرد حل مسأله و دانش و مهارت فراشناخت دانش‌آموزان با نارسایی ویژه در ریاضی

دوره 2، شماره 5، فروردین 1391، صفحه 125-144
احمد عابدی؛ مریم قادری نجف آبادی؛ مژگان شوشتری؛ فرشته گلشنی

2.

اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 1-20
مختار ملک پور؛ سارا آقابابایی؛ احمد عابدی؛ مژگان شوشتری

3.

اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر میزان توجه دیداری و شنیداری دانش‏آموزان پسر پیش دبستانی با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی شهر اصفهان 1389-1388

دوره 2، شماره 7، مهر 1391، صفحه 133-152
احمد عابدی؛ فرشته کاظمی؛ مژگان شوشتری؛ فرشته گلشنی منزه

4.

تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 6، شماره 23، مهر 1395، صفحه 129-149
زهرا ازادی؛ ناهید اکرمی؛ احمد عابدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login