1.

ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 83-113
فاطمه مظاهری تهرانی؛ سعید قنبری؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ مسعود شریفی

2.

ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 251-264
امیدعلی محمدویردی؛ مسعود شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ وحید نجاتی؛ امین محمد محمدویردی

3.

بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 14، شماره 50، دی 1397، صفحه 113-130
امیدعلی محمدویردی؛ مسعود شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ وحید نجاتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login