1.

اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو

دوره 14، شماره 47، بهار 1397، صفحه 49-73
علی شیخ الاسلامی؛ اسماعیل سلیمانی؛ هنگامه محرم زاده

2.

اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط)

دوره 12، شماره 42، زمستان 1395، صفحه 103-128
اسماعیل سلیمانی؛ علی شیخ الاسلامی؛ مهناز موسوی

3.

پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان

دوره 12، شماره 39، بهار 1395، صفحه 25-43
علی شیخ الاسلامی؛ غفار کریمیان پور؛ روناک ویسی

4.

مقایسه‌‏ی پردازش هیجانی، کمک‏‌طلبی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین

دوره 15، شماره 54، زمستان 1398، صفحه 137-157
علی شیخ الاسلامی؛ زهرا بشاشی؛ علی جعفری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.