1.

بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاس‌های مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی)

دوره 5، شماره 17، مهر 1401، صفحه 123-137
فائزه دلیرینیا؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ؛ طالب زندی

2.

تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی

دوره 7، شماره 23، فروردین 1403، صفحه 37-64
سمانه قدیری؛ محمد علی رستمی نژاد؛ نسرین محمدحسنی؛ محسن آیتی


login