1.

ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی

دوره 6، شماره 19، فروردین 1402، صفحه 8-46
یوسف ساجدی فر؛ یوسف ادیب؛ بهنام طالبی

2.

بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی

دوره 5، شماره 14، فروردین 1403
هادی قادریانی؛ ایراندخت فیاض؛ مصطفی قادری؛ اکبر راهنما

3.

تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 265-282
محمد محمودی بورنگ؛ محسن آیتی

4.

تبیین و تحلیل عناصر و مولفه های برنامه درسی عمل فکورانه(عمل گرای شوابی) براساس منابع و اسناد معتبر علمی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 1-42
جواد جهان؛ مرزبان ادیب منش؛ محمد پاک سرشت

5.

ویژگی‏های اهداف فعالیت‏های فوق برنامه دانش‏آموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی

دوره 8، شماره 24، تیر 1391، صفحه 72-101
امیر نادری؛ غلامحسین حاجی حسین نژاد؛ عزیزالله تاجیک اسمعیلی؛ حسن رضا زین آبادی


login