1.

Pragmatic Competence Development: Demystifying the Impact of Task Types and EFL Students' Perceptions

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 279-302
Esmaeel Ali Salimi؛ Behnam Karami

2.

ارزیابی محتوایی کتاب‌های زبان فارسی (درس‌های پایه و پایتخت ایران)در چارچوب طبقه‌بندی تجدیدنظرشدۀ بلوم

دوره 2، شماره 3، مهر 1393، صفحه 106-83
ناصر رشیدی؛ محسن راغ‌نژاد

3.

تاریخ‌نگاری مدیریت آموزشی در ترازوی نقادی

دوره 5، شماره 18، دی 1397، صفحه 1-35
آرش رسته مقدم

4.

تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان

دوره 19، شماره 68، تیر 1402، صفحه 46-70
سید عباس رضوی؛ فرشته خادمی نیا؛ سید منصور مرعشی

5.

جامعه‌پذیری مصرف آب در آئینه کتب درسی تحلیل محتوای آب در کتب علوم اجتماعی-- حسین دهقان -ناصر پوررضا کریم سرا

دوره 24، شماره 77، شهریور 1396، صفحه 285-312
حسین دهقان؛ ناصر پوررضا کریم سرا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login