1.

Intercultural and Interdisciplinary Analysis of Engagement Markers in Academic Writing: Contrasting Native and Non-native (Iranian) Authorship in Hard and Soft Sciences Research Articles

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 شهریور 1403
Parviz Ajideh؛ Mohammad Zohrabi؛ Rougia Oghbatalab

2.

انسان‌شناسی قرآنی

دوره 1، شماره 1، دی 1389، صفحه 7-36
صالح حسن زاده

3.

بررسی عملکرد موسسات تحقیقاتی علوم انسانی در سه سال گذشته

دوره 5، شماره 19، آذر 1374، صفحه 89-98
داوود محب علی

4.

تحلیل انتقادی عقلانیت حاکم بر فلسفه علوم انسانی از منظر چارلز تیلور

دوره 20، شماره 80، دی 1403، صفحه 61-91
مجتبی آخوندی؛ داوود رحیمی سجاسی

5.

تحلیل رویکردهای بومی سازی برنامه های درسی علوم انسانی در نظام آموزش عالی

دوره 5، شماره 15، تیر 1403، صفحه 91-119
سولماز نورآبادی؛ یداله اسفندیاری

6.

تحلیل محتوای دروس تخصصی دوره دکتری آموزش عالی بر اساس مؤلفه های مدیریت دانش

دوره 9، شماره 32، مهر 1401، صفحه 139-162
اعظم موسی چمنی؛ سعید غفاری؛ ثریا ضیایی؛ افشین موسوی چلک

7.

تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور

دوره 3، شماره 6، فروردین 1395، صفحه 60-80
سعید اسدی؛ نازنین فرعونی شمیلی

8.

تعامل علوم انسانی-اجتماعی وجامعه: بررسی رویکردهای خبرگان ایرانی

دوره 27، شماره 89، تیر 1399، صفحه 155-200
غلامرضا ذاکرصالحی

9.

جایگاه تحقیقات در علوم انسانی گذشته، حال، آینده

دوره 4، شماره 7.8، اسفند 1374، صفحه 285-296
علامه محمد تقی جعفری

10.

درآمدی بر موضع انتقادی هابرماس بر پوزیتیویسم منطقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1400
غلامرضا لطیفی

11.

شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب

دوره 4، شماره 13، دی 1402، صفحه 40-71
فرهاد شفیع پورمطلق؛ هانیه ملکی

12.

کدام معیار؟ بررسی ای انسان شناختی در زمینه تولید علم و چالش های علوم انسانی در ایران

دوره 12، شماره 30، شهریور 1384، صفحه 1-44
نعمت الله فاضلی



login